Jumat, 23 Oktober 2009

Ale Tuhan Jahowa! Nunga tutu dipungka Ho patuduhon tu naposoM hatimbulonMu dohot tanganMu na gogo i: ai tung Debata dia ma di banua ginjang manang di tano on na tarbahensa patupahon songon jadijadianMi dohot songon hagogoonMi ? ( 5 Musa 3 : 24 )

Ale Tuhan Jahowa! Nunga tutu dipungka Ho patuduhon tu naposoM hatimbulonMu dohot tanganMu na gogo i: ai tung Debata dia ma di banua ginjang manang di tano on na tarbahensa patupahon songon jadijadianMi dohot songon hagogoonMi ? ( 5 Musa 3 : 24 )

Hata ni Debata di hita di bagasan sadarion, paingothon kita, laho mangantusi paboa : dao do umbalga Debata sian angka persoalan na ta adopi di ngolunta. Sada na ingkon ta ulahon ima : ingkon sahat do hita di pemahaman paboa na sun gogo do tangan ni Jahowa. Ingkon marsiajar do hita pasahathon saluhut angka na boi mangganggu rohanta.ragam ni angka holso. Hata “ Pasahathon” na marlapatan ma I : mangalehon pa tolhashon . ala ni I Holso ni roha ndang jadi mian dibagasan rohanta, ala boi do I mengganggu pertumbuhan iman/haporseaon ta.ingkon ta pasahat do tu Debata, ai Ibana do nampuna dirintaadong do sada cerita ringan, disada tingki sahalak ama pasahathon sada baju batik na uli tu inanta na, mansai las situtu do roha ni inanta I, alai so panagaman, hatiha laho mamangke ma inanta I, malua ma sada hancing di abit I, .gabe muba ma minar ni bohi ni inanta I, sian las ni roha gabe tu ungut ungut, mansai jot jot do hita ra songon inanta I, jotjot do masalah na metmet mambahen hita hurang mandok mauliate.di turpuk ta sadari on, Tangan ni Debata na sun gogo paingothon hita di huaso ni Debata sian padan na robi, ta ingot ma hatiha dipalua Debata Israel sian tangan ni misir, , di bolah Debata do laut, di pasahat do uhum tu halak Israel, jala dilehon do na ringkot di parngoluan ni bangso Israel.saleleng 40 taon. Tangan ni Debata na sun gogo I do boi ta haposi asa unang hita gangu di ngolunta.. rap ta haposi ma Debata, ai dao do gu mogo Debata sian saluhut angka persoalanta.Amen.



Ya Tuhan Allah, Engkau telah mulai memperlihatkan kepada hambaMu ini kebesaranMu dan tangaMU yang kuat; sebab allah manakah di langit dan di bumi yang dapat melakukan perbuatan-perbuatan perkasa seperti Engkau ? (Ulangan 3 : 24)

Firman Tuhan saat ini mengarahkan hati kita untuk memahami bahwa : Allah lebih besar daripada masalah kita. Langkah pertama untuk sampai pada tahap memahami kekuatan tangan Allah, kita harus belajar menyerahkan segala kuatir kepada Allah. kata serahkanlah artinya melontar, atau melempar. Jadi kuatir itu tidak boleh berlama-lama dalam hidup kita. Kita harus segera melempar, menyerahkan sepenuhnya kepada Tuhan sebab Ia akan memelihara langkah hidup kita. Ada sebuah cerita ringan. Seorang suami memberikan sebuah sebuah gaun batik yang indah kepada istrinya. Istrinya sangat senang. Namun begitu gaun batik mau dipakai, ada satu kancing baju yang terlepas. Maka wajah istri yang berseri-seri berubah menjadi kusam. Konsentrasinya bukan pada gaun yang indah, tetapi pada satu kancing baju yang terlepas. Rasa bersyukur telah hilang diganti bersungut-sungut. Demikianlah hidup kita. Terkadang masalah-masalah kecil yang belum jelas kepastiannya sudah membuat kita kuatir dan tak bersyukur. Dalam ayat ini istilah tangan Tuhan yang kuat mengingatkan akan kekuatan Tuhan dalam perjanjian Lama, taktala Allah membebaskan Israel dari Mesir. Allah mampu memberikan tulah kepada Mesir, Allah mampu membelah laut. Allah mampu menuntun dan mencukupi kebutuhan seluruh bangsa Israel selama empat puluh tahun. Tangan Tuhan yang kuat inilah yang bisa dipercaya oleh kita agar kita tidak perlu kuatir. Milikilah iman yang kuat bahwa tangan Allah terlebih kuat dibanding segala masalah dan pergumulan kita. Amin.

Tidak ada komentar: